Dagbog 2021

Neo og Orla som madanmeldere

Neo: i denne tid hvor det er så populært at blogge om mad, så vil Orla og jeg kaste os ind i kampen og idag anmelde forskellige fødeemner 😛

Ulla kom med lækkerierne!

Ulla: Poterne af bordet! Hvis I vil gøre jer som madanmeldere, må I starte med at vise lidt bordskik!

Neo: Ok kom så med første lækkeri

Neo: Sprødt brød- knasende lækkert- jeg giver 8 🙂

Orla: 10 🙂 Øjeblik skal lige tjekke om jeg tabte nogle krummer

Orla: Æble yes det spiser jeg! 10 🙂

Neo: Okay mindre knasende- hmm, hey snuden væk fra min tallerken! 7.

Orla: men det smagte altså vildt godt, og du spiser så langsomt….

Neo: Øhh rød bold- jeg troede vi skulle prøvesmage mad- hvad er det her for noget?

Orla: Hey den kan trille, skægt 🙂 legetøj ? mad? Okay jeg spiser den!

Neo: Jeg nægter altså at æde bolden 🙁

Orla: Den kan faktisk godt spises, sjovt juicy indeni 🙂

Neo: Åbenbart mad spiseligt for afblegede geder, men altså ikke for hunde! Kom så med noget mad!

Neo: Ost 10 🙂 kan jeg bytte den grimme røde bold for et stykke ost?

Orla: Haps, øhh kan jeg få et stykke mere, jeg fik spist det så hurtigt, at jeg slet ikke nåede at smage….

Neo: hmmm kål, ligner jeg en kanin? Okay det ryger ned. 8 🙂 Måske den røde bold også kan- Nej stadig ikke!

Orla: 10 🙂 Kan jeg få lidt mere? Jeg har store ører ligesom en kanin 🙂

Neo: Gulerod- vi bliver åbenbart i kaninafdelingen, men ok den er sprød. Jeg giver den 9 🙂

Orla: Mums 10 🙂 Hold da op du spiser langsomt, vi kunne nå at prøvesmage dobbelt så meget, hvis du kunne få tygget af munden.

Neo: Det er seriøs prøvesmagning det her, ikke en konkurrence i, hvem der kan sluge mest- dumme hvalp.

Neo: Pølse- nu begynder det at ligne noget 🙂 10 og et stykke mere tak!

Orla: ENIG!

Neo: Agurk det må simpelthen være en joke det her. For at kunne prøvesmage mad, så må kravet altså være, at det er mad, der bliver severet 🙁

Orla: mmm en gurk 10 🙂

Ulla: Det var så alt der var til prøvesmagning idag.

Neo: Hmm jeg vil gerne bytte de to grimme stykker på min tallkerken til noget rigtig mad!

Orla: Mega sjovt, hvad skal vi lave public service om næste gang? Test af de bedste sofaer at ligge i, eller måske de bedste steder i haven at grave huller eller….

Neo: Den med hullerne er jeg helt med på, vi kan starte i

Ulla: Tak venner, jeg tror idag var nok public service her på kanalen til mindst resten af 2021!

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *